fredag 19. mars 2010

Bidrag til Redd Barna

Høsten 2009 var det "Rød nese aksjon" som Redd barna arrangerte. I den forbindelse ville de gjerne ha strikka bamser som de kunne selge til inntekt for sitt arbeid. Derfor stupte jeg ned i garnposene mine, og resultatet ble disse to kameratene her:





Dessverre var det ikke så lett å selge bamsene via deres nettbutikk som de hadde trodd, men jeg håper i allefall at noen bamser ble solgt. Inntektene av salget skulle jo gå til deres arbeid for barn, og noe bedre formål kan ikke jeg tenke meg!
Dessuten synes jeg det hadde vært veldig koselig om "kameratene" mine kunne få et nytt hjem hos noen barn som satte pris på en ny venn.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!