søndag 2. mai 2010

And the winner is.....

Ja, så er tiden kommet til å avsløre hvem som har gått av med seiren i min aller første Give Away. Siden det ikke var flere enn 7 stykker som hadde meldt seg på, var trekningen en enkel affære.
Sju lapper i en boks, en "nøytral" person trakk lappene og vips så var vinnerlista klar!

  • 1. premie: Lena fra "Lenas lykke og kjørlighet.."  vinner det grønne sjalet i silke/lammeull
  • 2. premie: Tove fra "Toves ting og tang" vinner en oppvaskklut
  • 3. premie: Jannicke fra "Ting og tang" vinner en oppvaskklut
  • Ekstratrekning: Marit Johanne fra "Marits hobbyblogg" vinner et lite grått skjerf i Drops Delight
Så nå må vinnerne sende meg en mail med deres adresse, så kommer "gevinsten" i posten om noen dager  :)

4 kommentarer:

  1. SERIØST!??? jeg vinner jo aldri noe. *hopperoppogned*, nå ble jeg bare lykkelig:))) DET fine sjalen, mitt:) Tusen takk for give-away Guri, jeg gleder meg til å varme halsen min på sjalet:) Jippi!!!

    SvarSlett
  2. Så koselig overraskelse å vinne noe! :) Adressen kommer straks!

    SvarSlett
  3. Vant jeg? Jeg vinner da aldri noe..... Så koselig! Adressen er på vei!

    SvarSlett
  4. Så gøy! og ikke skjønner jeg hvorfor ikke fler hadde meldt seg på konkurransen, så fine premier som det var her. Jeg ble veldig glad :) sender deg adressen min. Ha en fin uke!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!