onsdag 19. mai 2010

Blir det ikke fint?!

Dette nydelige garnet og oppskrift på skjerfet fikk jeg av garnvennen min i mai måned.

Jeg har gleda meg veldig til å begynne med dette skjerfet, og nå har jeg endelig fått starta :)
Plumet er et nydelig garn, og så tynt at det nesten er som å strikke med sytråd.
Mønsteret krever at jeg har godt lys når jeg strikker dette, (begynner jo å bli en eldre dame... ha, ha)  aller helst dagslys.
Siden jeg må se på arbeidet mens jeg holder på, er dette håndarbeidet forbeholdt stunder når jeg er alene. Ikke gøy å bli avbrutt midt i en pinne. (Kan jo bli sur av sånt) Ser at det har blitt et par feil i mønsteret, men jeg har IKKE planer om å ta opp. Det ser jeg på som en umulighet på dette flortynne arbeidet. Men tror ikke det synes hvis man ikke studerer det nøye. Og hvem skal vel det når jeg har det på?

2 kommentarer:

  1. Åhhh, så lekkert det blir!! Jeg koser meg med skjerfet mitt også, men har jo 4 forskjellige ting på pinnene om gangen vet du:) Så det blir litt nå og litt da;) Men en feil eller to på disse skjerfene tror jeg ikke spiller noen rolle. Glad for at du likte garnet, var litt spent! Gleder meg til å se det ferdig - du er så flink:) Klem

    SvarSlett
  2. Det ser ut til å bli et deilig tynt, lekkert sjal for kjølige sommerkvelder....

    Premien fra giveawayen er vel ankommet for en stund siden. I en travel hverdag har jeg helt glemt å gi beskjed og ikke minst takke - beklager så mye og tusen takk! Er jo så fin at jeg har ikke hatt samvittighet til å ta den i bruk enda, så foreløpig henger den til pynt på kjøkkenet...
    Tusen takk!!!!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!