tirsdag 24. august 2010

Flere sjal!

Ja, jeg dukker stadig ned i posen med strikketøy som jeg gjorde ferdig i sommer. Det var det der med å få satt på lapper og sånn da vet dere.....
Har hatt litt dilla på å strikke små sjal i sommer, og dette er et i shetlandsull fra Malsen og Mor 
Ellers er jeg svak for alpakka, så det ble to sjal i duse farger, begge med "blondekant" på:


Modellen min kan være glad for at vi tok bildene i går, for i dag regner og blåser det veldig her. Kaffetrakteren putrer og går og strikketøyet roper på meg fra godstolen :)

Ha en fin kveld alle sammen!


5 kommentarer:

  1. Koselige småsjal du har strikket!

    SvarSlett
  2. Fine sjal du har strikka. Er imponert over tempoet ditt. Du får gjort så masse ferdig. Jeg begynner og så ligger det der lenge og vel. Kanskje må jeg ta meg sammen??? Ha en fin tirsdags kveld.

    SvarSlett
  3. Så utrolig produktiv du er! Og veldig flotte farger!

    SvarSlett
  4. Det var noen flotte sjal du har laget:)

    SvarSlett
  5. Så lekre sjal! Jeg blir mer og mer "glad i" sånne småsjal...

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!