lørdag 25. september 2010

Farging med eik


6 kommentarer:

  1. Hvor er det en smuk farve!!
    Rolig og smuk til et sjal for eksempel!
    Er der kun 100 gram på billedet?
    Jeg synes, det blev en succes!

    SvarSlett
  2. Jeg synes gulfargen ble nydelig jeg :0) Man lærer mye av å prøve seg fram har jeg finni ut. Ha en flott helg..

    SvarSlett
  3. Til Ann: ja, det er 100 gram garn på bildet. Garnet er 2 tråders og ganske tynt, så det er mange meter per 100 gram.

    SvarSlett
  4. Jeg synes den litt møkkete gulfargen var helt nydelig:))

    SvarSlett
  5. Vakkert med denne sarte gulfargen. Kan være nydelig til et sjal som er nevnt av noen før meg her. Gøy å følge med:))

    SvarSlett
  6. Så fin farge! Ser spennende ut å farge garn

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!