mandag 4. april 2011

Bambino-jakke ferdig!

Yes! Endelig er oppskriften til Bambino-jakka ferdig! Nå har jeg strikket en jakke i størrelse 2 år også, så nå er alle størrelsene "gjennom-strikket." Det er ikke bare å regne maskeantall; jeg må vite at oppskriften er riktig og "funker" før jeg gir den fra meg. 
I denne oppskriften har jeg laget flere varianter til glattstrikk-partiene på jakka, slik at denne ene oppskriften kan brukes til mange ulike jakker:


Denne er i fargen "mellomrosa" og jeg synes denne fargen er like fin som resten av fargene i Drops Nepal. Det jeg er litt mere usikker på, er om jeg skal beholde de knappene jeg har satt på..... lurer på om jeg skal velge noen ensfargede i stedet. Hva synes dere? 


Ønsker dere alle en fin mandag!

10 kommentarer:

  1. Kjempefin og for en nydelig farge!
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  2. Nydelig! Og jeg er imponert over tempoet ditt, og standhaftigheten til å strikke flere like.. :)

    Ha en fin mandag :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott jakke. Jeg synes disse knappene var nydelige på jakken

    SvarSlett
  4. Utrolig nusselig jakke i en lekker farge. Og knappene passet utmerket ;)

    SvarSlett
  5. Du har nok igjen for å være så nøye. Jakken er kjempeflott:)

    SvarSlett
  6. Jeg syntes knappene ser fine ut til det flotte jakken!

    Jeg vil forresten gjerne få takke deg for at du vil være med på påskegibort-lotteriet mitt! Ønsker deg lykke til!

    SvarSlett
  7. Superfin jakke! Jeg likte knappene godt, og synes de passer godt til jakka.

    SvarSlett
  8. Ikke bytt knapper de var superfine , klem fra Bente.

    SvarSlett
  9. Nyydelig jakke ;o) Og behold knappene, syntes de gjorde seg ;o) Ha en flott onsdag.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!