søndag 23. oktober 2011

På pulsen...

Pulsvarmere er det ikke så ofte jeg strikker, men nå har jeg faktisk laget to modeller i løpet av en uke. Disse er med tommel: 

Garn: Drops Nepal
Oppskrift: min egen

En lue som passer til har det også blitt: 

Garn og oppskrift: som til pulsvarmerne. 
**********
Oppskriftheftet på rundstrikkede halser, som jeg nevnte HER , har vært veldig populært. Moro at så mange liker det jeg skaper!!! 
Snart kommer det et lite hefte med luer og pulsvarmere også. Så følg med hvis dere er interessert!
**********
I dag er det bursdagen til Frøken Snupp, så nå skal jeg bake kake. Tror det blir sjokoladekake :) 
Ønsker dere alle en fin søndag der dere er!
Stor klem fra meg :)


8 kommentarer:

  1. Dette var et fint sett med lue og pulsvanter:)

    SvarSlett
  2. Nydelige ting du har strikket!

    SvarSlett
  3. FLOTT sett du har strikket - dette var midt i blinken!

    SvarSlett
  4. For et nydelig sett, du er så flink med strikkepinnene :)
    Jeg skal så på julemarket her: Gamle kino på Sellebakk/korstua !
    Ha en forsatt fin dag, klem.

    SvarSlett
  5. Så flotte pulsvarmere og matchene lue!!! Kjempefint sett! Gratulerer med Frøken Snupp:)

    SvarSlett
  6. Så söta pulsvantar. Jag har aldrig stickat såna men just nu slår det mig som älskar poncho att det måste ju vara perfekt under. Mössan ser också fin ut, perfect match :)

    SvarSlett
  7. Så flott sett du har laget. Lekkert rett og slett.

    SvarSlett
  8. Så flink du er :) Nydelige pulsvanter.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!