fredag 9. mars 2012

Sokker og tøfler

Noen ganger er det godt med et strikketøy som man ikke behøver å sette igang de små grå for, og som man nesten ikke behøver å se på mens man strikker. Med andre ord, man kan overgi seg helt til en god film eller noe annet spennende :)
Jeg har strikket meg sokker av garnet jeg  fikk av Garnvennen min tidligere i vinter: 

Strikket i Drops Big Fabel på pinner 4,5mm. Tykke og gode :)
***
I tillegg har jeg strikket et ekstra par med super-enkle tøfler:

Disse er strikket i Gjestal Cortina på pinner nr. 5,5 mm. Oppskriften til disse ligger under Gratisoppskrifter :)
************
Håper dere alle får en riktig fin helg!
Stor klem :)

7 kommentarer:

  1. Greit med enkle sokker innimellom, flotte ble de også :)
    God helg

    SvarSlett
  2. Så enig med deg! Jeg må alltid ha et strikketøy som går av seg selv. Kan da ikke sitte med hendene i fanget mens jeg følger med på TV.
    Sokkene og tøflene ble riktig fine!

    God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Fine sokker og tøfler. Ha en flott helg :-)

      Slett
  3. Ja er det ikke greit med slike arbeider i blandt! Sokkene er fine og tøflene er skikkelig smarte! Slike skulle jeg ha strikket noen par av.

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Viktig med ulikt strikketøy til ulike situasjoner! Så ut til å være gode sokker og tøfler. God helg til deg også!

    SvarSlett
  6. Tv-Strikk er ett velbrukt ord hos strikkebloggere har jeg sett, og ikke uten grunn! Herlig med prosjekter som bare går av seg selv :)

    De tøflene så superenkle og flotte ut! Takk for inspirasjon ♥

    Ha en fin søndag
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!