torsdag 31. januar 2013

Sikk-sakk-baggy-lue, med oppskrift

Først av alt; velkommen til nye følgere! Det er SÅ toppers at dere har lyst til å følge bloggen min : -) 
OG takk for alle koselige kommentarer jeg har fått til Marius-strikken "min" ; det varmer : -)
*******
Jeg hadde lyst til å strikke en lue i to farger, med tykt garn og pinner. En slik "strikk på en kveld"-lue som dere vet. 
Dette ble resultatet: 
 Oppskriften kan du laste ned HER
Den finnes både på norsk og engelsk. 
*******
Hvis du bruker denne oppskriften setter jeg pris på at du linker til meg dersom du viser den ferdige lua di på nettet. På den måten kan flere få glede av oppskriften min :)
*******
Ha det riktig godt alle sammen!
Stor klem fra meg :)

8 kommentarer:

  1. Den var kjempekul! Tenk alle de fargekombiene den kan ha da:)! Har du lagt ut mønster på ravelry, så man kan linke til den hvis man legger opp til den?:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den ligger som gratismønster på Ravelry. Linka hit :)

      Slett
  2. Kjempefin lue, den likte jeg. Takk for oppskrift :)

    SvarSlett
  3. Så fin lue! Kjekt med slike kveldsprosjekter. :)

    SvarSlett
  4. Stilig mössa, förstår den blev godkänd av frøken snupp.
    Knitbird, vilket tufft program,var tvungen att kolla lite inne på sidan.. är du nöjd med programmet?

    SvarSlett
  5. Fin lue! Det ble nesten som en krone det sikksakkmønsteret :)

    SvarSlett
  6. Kjempefin lue :) Godt å lage noe som blir fort ferdig i blant :)
    Mariuskjolen i forrige innlegg var virkelig flott!!

    SvarSlett
  7. Tusen takk for en super oppskrift. ;) Du er så utrolig effektiv og flink. :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!