søndag 22. september 2013

Arroyo nok en gang. . . .

Neste sjal er ferdig blokka, og det er vel ingen overraskelse at dette også er et Arroyo-sjal: 



Garn: Filcolana Arwetta Classic, farge 148, gulgrønn. Det gikk med litt over 100 gram garn
Pinner: 4,5mm eller 5,0mm (er ikke helt sikker) 
Dette er det femte Arroyo-sjalet jeg har laget, og jeg er fortsatt ikke lei. Ett til ligger allerede til blokking :) 

For de som synes det ser vanskelig ut  å strikke, akn jeg si at det er det motsatte; det er veldig enkelt og greot å strikke og veldig greit forklart. Med andre ord et greit "begynne-å-strikke sjal-prosjekt"

*****

Ha det fint alle sammen! 

Stor klem :)

6 kommentarer:

  1. It is beautiful and I love the colour of the yarn!

    SvarSlett
  2. Kjempefint! Kanskje dette blir mitt neste? Som du sikkert har sett er jeg blitt litt hekta på sjal jeg også.

    Strålende vær her i dag. Nå venter tyttebærskogen. Elgjakta begynner på onsdag og da tør jeg ikke plukke bær.

    Ha en fin dag du også!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Flott sjal - og det er gøy å ha en oppskrift å komme tilbake til!!!

    SvarSlett
  4. Flott sjal! Rart det der, hvordan enkelte mønster bare frister til å strikkes om og om igjen. Kjekt med slike favoritter. :)

    SvarSlett
  5. Arroyo er flott, ditt ingen unntak! :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!