onsdag 27. august 2014

Stine-kjole igjen

Jeg har strikket en ny Stine kjole, denne gangen i to farger. 
Den forrige jeg strikket var ensfarget, og det kan du lese om HER.



Størrelse: 6 mnd
Kjolen er strikket i Filcolana Arwetta Classic, lys grå og det flerfargede garnet er Jawoll Magic Degrade (kjøpt i Riga)
Pinner: 3,0mm 

Jeg må innrømme at jeg er i tvil om hva jeg synes om det flerfargede garnet. Fargene er veldig pene, og det livet opp i det grå. På den annen side var det kanskje litt for mange farger samtidig. . .
men det er jo glad-farger :)
*****

Ha det bra ! 

Stor klem fra meg :)

11 kommentarer:

  1. Det ble to veldig ulike kjoler, men fine ble de begge to:)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kjolen har du strikkt - fine farger - høsten bruker farger :-)
    Hilsen fra Viola og ha en riktig fin onsdag. Klem

    SvarSlett
  3. Flott kjole! Barn liker farger så det blir helt sikkert bra :)

    SvarSlett
  4. Det ser ut som to ulike mønstre, så ulike som kjolene ble. Fint med farger til en liten jente da:)

    SvarSlett
  5. Jeg synes kjolen ble skikkelig fin!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  6. Den var jo kjempefin, jeg elsker fargene og det flerfargede garnet - en innertier for prinsesser :)

    SvarSlett
  7. Veldig fin kjole. Du strikker mye fint:) Kjolen som jeg har strikket er mønster fra mandarin baby 1206. Jeg har brukt hønsestrikk. Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  8. Det var ein kjole med friske fargar, syns den var nydeleg.

    SvarSlett
  9. Synes fargene er flotte jeg, fin kontrast til den grå bunnfargen. Herlig liten kjole. :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!