tirsdag 29. mars 2016

Alvilde lue

Det er fortsatt vinterlige forhold i deler av landet, og til de som måtte fryse på ørene, har jeg laget ei ny lue. Den har fått navnet Alvilde, etter en babykjole ved samme navn. 



Jeg liker rett og slett mønsteret, og hadde lyst til å lage noe annet med det også. Derfor ble det ei lue. Navnet har den fått etter en kjole som jeg har designet i samme mønster. Det kan du lese mer om her
Garn: Drops Nepal
Tusen takk til May-lis som er min trofaste teststrikker! 
Fikk du lyst til å strikke den? Oppskriften finner du i min Ravelry-butikk. 
*****
Ha det fint! 
Stor klem :)

6 kommentarer:

  1. Fin lue! Nå har det vært mildt så lenge at jeg lurer på om lue-sesongen er over, men la opp min tredje lue på kort tid nå i kveld. Før eller seinere blir det jo bruk for dem igjen.....

    God ny uke ønskes av Ingunn

    SvarSlett
  2. Det er kjekt med nye luer og det er så tidlig ennå at en får nok bruk for dem lenge..

    SvarSlett
  3. Den var fin, herlig mønster :)

    SvarSlett
  4. Nydelig navn på en lekker lue:-)

    SvarSlett
  5. Kjempeflott lua du har strikket og så søt Alvilde-kjole :-)) jeg liker. Første april vi fikk snø igjen i morges, selv om værmelding sier helgen kommer solen og varm 18 - 20 grader... i alle fall i dag vi bruker lua.
    Ha riktig god fredag og hilsen til deg. Viola

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!