tirsdag 18. juli 2017

Sommer og late dager

Er det ikke herlig? Om det er sol eller regn, sommer er sommer! 
Og det er helt klart min favoritt-årstid! 
Og er det veldig varmt, sitter jeg ikke og strikker hverken ute eller inne. Da nyter jeg sola og ei god bok, eller gjør noe annet mer spennende.
Vi har hatt en del fine dager i det siste, og derfor har det blitt de små prosjektene som har fått oppmerksomhet. Men, kluter får jeg aldri nok av: 


De er strikket i bomullsgarn kjøpt på Søstrene Grene. Jeg synes fargene var fine, og det er et godt garn å strikke med. Passer fint til pinner nr. 3.


Men, jeg ligger ikke helt på latsiden. Jeg har et større prosjekt ferdig, jeg skal vise det fram så snart jeg får modellen min i hus. 
Og så har jeg begynt på et nytt prosjekt til meg selv: 


Et prosjekt som vil kreve mange tråder og feste. Men først må det bli ferdig. Det kommer, det kommer! 
Enn så lenge nyter jeg sommeren i fulle drag. Håper dere også har det bra der dere er. 
"Snakkes" !




5 kommentarer:

  1. Enig med deg :-)) vi må nyte sommeren i fulle drang :-))) Jeg har så veldig bra... og jeg har bare småstrikk i gang... og mange mange spasereturer utenfor :-))
    Din nye prosjekt ser veldig god, vakre farger. God sommer videre. Kos deg.
    Sommerklem fra Viola

    SvarSlett
  2. Så enig! sommeren er til for å nytes. I dag har vi vært til fjells på en tur vi ikke har gått før. Avslutta med middagsbuffet på Imingfjell Turistheim. En perfekt dag med andre ord. Strikker gjør jeg også, men det går tregere med blogginga.

    Fortsatt god sommer fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Du har ret. Klude kan man ikke få for mange af og skulle der blive nogen i overskud, kan de jo gives videre. Glæder mig til at se trøjen færdig.
    Hyg dig i sommervejret

    SvarSlett
  4. Kluter er alltid kjekt. Og det nye prosjektet du strikker på ser veldig spennende ut. Fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  5. Kjempefine!

    Ønsker deg en fortsatt fin sommer :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!