fredag 24. mai 2013

Sjal Arroyo by Sarah H. Wolf - igjen

Dette er et sjal jeg virkelig har forelsket meg i. Det er artig å strikke, og jeg liker "bueformen" veldig godt :)
Her får dere se sjal nummer to i rekken : 
Oppskriften finnes HER
Garn: Hjertegarn fra Hillesvåg Ullvarefabrikk, svart
Pinner: 4,5 eller 5,0 mm (husker dessverre ikke) 
Det gikk med ca. 130 gram fra garnlageret 
Det er første gang jeg strikker med Hjertegarn, men det blir garantert ikke den siste. Det var veldig godt å strikke med,  og det var er hardt tvunnet at det ikke deler seg. Passe tykt til sjal er det også. 
Mykt og deilig :) Hva mer kan en ønske seg? 
Dette garnet må jeg bestille mer av :)
*****
Ha det fint folkens! 
Stor klem :)

9 kommentarer:

  1. Takk for tips om sjal! Tror kanskje jeg prøver meg på et slikt, for dette var fint! Jeg har et nøste med Kauni på 140 g som venter på å bli brukt.

    Ellers er det bra vær, jeg vasker hus og klær, men skal ta en tur innom Randi med bundingen etterpå. Må jo kose seg litt også.

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Flott sjal, jeg likte den kanten med blondestrikk og den runde/bue fasongen.

    SvarSlett
  3. Kjempefint sjal, sikkert like godt til vinterbruk som til sommerbruk :) Ønsker deg en flott helg!
    Anette

    SvarSlett
  4. Veldig fint sjal, det fikk jeg lyst til å lage. Ha en fin helg

    SvarSlett
  5. Det var fint, merker meg oppskriften :)

    SvarSlett
  6. Sjalet er veldig fint. Deilig også for festlige klær.
    Jeg vil merker meg!!! Tusen takk.
    Ha en storfin helg fortsatt Guri. Hjertelige hilsen fra Viola.

    SvarSlett
  7. Det var et nydelig sjal :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!