onsdag 30. august 2017

Nye votter

Disse vottene strikket jeg i vår, og fikk flere forespørsler om oppskriften. Og nå tar jo ting som kjent tid hos meg, så det er først nå jeg har fått den reinskrevet. Jeg har kalt dem Asta- votter




Jeg synes de med rosa ble finest. Det mørke blå garnet smittet litt mye over i det lyse garnet, men mønsteret kommer godt fram allikevel. Men så er det vel noe med at jeg er glad i å strikke med rosa også.....



All informasjon om oppskriften, garn, pinner og toving finner dere i oppskriften. Den kan kjøpes i min Ravelry-butikk
Oppskriften er på norsk


Ha det fint!


4 kommentarer:

  1. Flotte, flotte vanter og tiden nærmer sig med hastige skridt, hvor vi snart skal have fingrene lunet

    SvarSlett
  2. Fine vottar med flott mønster :) Godt å ha slike småplagg klar til kulden kjem. God helg.

    SvarSlett
  3. Fine tova-votter! Dette er de beste vottene for kalde vinterdager, og jeg har mange par. Veldig fint med mønster på da!
    Her er fårikål-gryta i kok, et sikkert høsttegn. Det har vært grått i dag, men nå ser det ut til at det lysner. Får vel ut å gå en liten tur etterhvert.

    Fortsatt god søndag, Guri!

    Klem

    SvarSlett
  4. Deilige tova votter for kalde dager... tova er best.
    Flott mønsteret og fine fargene hvit og blå eller rosa.
    Den rette tiden å strikke nå :-)) Takk for link.
    God helg. Hilsen fra meg.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!