lørdag 27. mars 2010

Skinnet kan bedra

Ja, jeg kjøpte en del garn da jeg var i Praha sist.
Jeg synes det så pent ut på nøstene, men ble skluffa når jeg strikka av det.
Synes ikke fargekombinasjonene var så fine da. 
 Det er noe med det å danne seg et bilde av åssen man tror det skal bli, og så blir det ganske så anenrledes...


Hvorfor skulle det være så mye okergult i disse for eksempel?
Jeg synes det hadde vært mye penere uten...










Her hadde jeg forestilt meg at det var mest blå og grå-toner...
Men det var jo store felter med rosa også... Hvorfor????


Dette garnet var det som svarte best til forventningene mine.
Og det garnet jeg liker best av disse.
Dette synes jeg er varme, "gode" fargetoner.
Og som rimelig var, kjøpte jeg minst av dette... er det ikke typisk!
Alt dette garnet er blanding av bomull og super wash ull, så de kan vaskes på 40 grader.
Og det blir akkurat passe tykke sokker til å bruke i joggeskoa vår og høst  :)
Og da spiller det egentlig ikke så stor rolle åssen de ser ut :)




1 kommentar:

  1. Jeg sa det på trådsnella også, men disse sokkene er bare så herlige!!!! Jeg liker sokker med masse farger på:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!