søndag 4. november 2012

Ny Tobias barnegenser, denne gangen til jente

Ja, Tobias kan gå til både gutt og jente. Denne oppskriften er egentlig veldig enkel å strikke, og man kan jo lage utallige varianter av den samme grunnoppskriften. Og siden jeg er veldig svak for rosa, lilla og grått sammen, ble den nye genseren slik: 
Størrelse: 2-3 år
Garn: Drops Nepal; grå nr. 0501, støvrosa nr. 3112, 
mellom rosa nr.3720 og lilla/fiolett nr. 4434.
Pinner: 4,0 og 5,0 mm.
*****
Ønsker dere alle en fin kveld!
Stor klem :)

9 kommentarer:

  1. Det er flere som er glad i lilla, rosa og grått så denne synes jeg er knallfin!
    Artige Hødd-luer på forrige innlegg også.

    Fortsatt fin søndagskveld!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Kjempefin!! Flotte farger! Gøy å se alle de fine genserene dine:)

    SvarSlett
  3. Hvor er den bare så sød.Dejlige farver du har valgt.

    Knus her fra DK

    SvarSlett
  4. Nydelig genser i favorittfarger! :)
    Ha ei flott uke Guri
    Klem

    SvarSlett
  5. Den var flott!! Lekre farger sammen:-)

    SvarSlett
  6. Så nydelig genser! Veldig fine farger sammen, helt enig!

    SvarSlett
  7. Så søt genser, nydelig modell.
    Ha en fin kveld.

    (jeg tror jeg har en Give Away som du kan like)

    SvarSlett
  8. Hi Guri,
    what a beautiful sweater! these are my favourite colors!Many many kisses from Greece.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!