tirsdag 5. februar 2013

Marius-vest i damestørrelse

Jeg lover på tro og ære at jeg snart skal ta en pause fra Marius-strikking... men jeg har et par ferdige saker, og den ene kommer her:
Størrelse: XS
Garn: Gjestal Vestlandsgarn grå nr. 203 og 205 og hvit nr. 217.
Garnforbruk fra lageret: ca. 500 gram
Oppskrift: Nei. Tok utgangspunkt i genser-oppskriften og trikset og mikset på samme måte som jeg gjorde til barne-vesten.
Det er mottakeren selv som har valgt fargekombinasjonen, og jeg synes det ble stilig ! Litt annerledes enn noen jeg har strikket før, og det synes jeg er moro :)

*****

Ha det godt alle sammen!

Stor klem :)

6 kommentarer:

  1. Kjempefin! Likte også fargene godt. Jeg blir aldri lei av Marius, så du trenger ikke slutte med det.
    Jeg har vært på ski i dag, men nå må bundingen fram.

    Ha en fin tirsdagskveld!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Do not stop making Marius thing! I love them! (the link to your Nettbutik does not work....)

    SvarSlett
  3. Nydelig vest! Har full forståelse for at du er i en "Mariussteam - jeg er småhekta på mønsteret jeg også :)

    SvarSlett
  4. Den var kjempe stilig! Jeg har akkurat lagt ut et bilde på bloggen min av en marius tunika str 1år, å den lignet veldig på denne! Ha en fin dag.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!