onsdag 22. mai 2013

Babystrømper

Jeg så i en blogg (husker ikke hvilken Jo, nå fant jeg det igjen; hos Strikkehulen ! ) ei som hadde strikket disse babystrømpene etter oppskrift i "Strikk til nøstebarn". 
De heter Mosters babystrømper, og jeg synes de er så søte :) 
Disse var veldig enkle, og egentlig ganske artige å strikke. 
Garn: Drops Fabel, farge 161; rosa drøm
Pinner: 2,5mm
Det gikk med ca. 50 gram fra garnlageret
Har ingen som passer i så små sokker, men de kan jo inntil videre ligge i "gi-bort-kurven". Disse kan det fort bli flere av :)
*****
Ha det godt, alle sammen! 
Stor klem fra meg :)

7 kommentarer:

  1. Oh, they are super cute, I love the colours!

    SvarSlett
  2. Ja virkelig... så søt.
    Ha en fin uke fortsatt.
    Vi hadde superfint været, nå kommer regn.
    Pinner kunne danse.
    Klem fra Viola.

    SvarSlett
  3. Kjempesøte strømper i nydelige farger. :)

    SvarSlett
  4. En rosa drøm! Kjempefine til ei lita tulle!
    Takk for koselig hilsen hos meg. Her er det strikkedag i dag, hører lydbok til. Strikker lapper av smånøster. Vi skal lage en sau der pelsen skal være hvit/grå/svart lappestrikk. Håper vi får et noenlunde greit resultat. Det kommer nok på bloggen uansett.

    Det regner, men det er ingen fare for flom eller ras.

    Ha en fortsatt fin onsdag!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så søte de var.Ha en flott dag

    SvarSlett
  6. Kjempe søte :)
    Greit med litt i gi bort kurven ;)

    SvarSlett
  7. kjempefine ble de. Flott farge.
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!