Babytrøye eller vest om du vil....

Boka "Strikk til nøstebarn" har jeg hatt lenge, men det er ikke så mange av oppskriftene jeg har hatt anledning til å prøve ennå. Denne babytrøya har jeg sett at mange har strikket, og nå var det  min tur: 
Garn: Drops Fabel, farge 604 havutsikt
Pinner: 3,0 mm (tror jeg)
Garnforbruk fra lageret; ca.70 gram 

Det burde vær en baby inn denne.....
... for den ser unektelig litt rar ut i fasongen der den ligger. Men det blir jo noe helt annet med en liten vakker kropp inni :) 
*****

Ha det fint alle sammen! 
Stor klem fra meg :)

Kommentarer

  1. O this is lovely, so stretchy, pure comfort!!!!!

    SvarSlett
  2. Herlig vest, blir helt sikker lekker på en liten kropp :)

    SvarSlett
  3. Denne trøya skal visst være supergod! Nydelig farge på den også. Det roper gutte-baby lang vei.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Den så deilig ut og så nydelig farge :)
    Fin kveld til deg!
    Anette

    SvarSlett
  5. Søt liten trøye :)
    Fine farger!

    SvarSlett
  6. Kjempesøt trøye! Og de sitter helt supert på en liten babykropp, har strikket flere og sett de i bruk :)
    Ble lekkert med fabel-garnet, akkurat passe med fargevariasjon til en liten baby :)

    Ha ei fortsatt fin uke
    Klem

    SvarSlett
  7. Jeg bare elsker den boka, og jeg har selv strikket den trøya og gitt bort i gave. Det er så deilig å strikke så enkle oppskrifter - spesielt når resultatet blir så nydelig. :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg