tirsdag 5. november 2013

Henriette-genser med rundfelling; en ønskereprise

Jeg blir alltid glad når noen liker det jeg har laget !
I går var en sånn dag; jeg fikk en koselig e-post fra en dame som lurte på mønsteret til Henriette-genseren som hun hadde sett her. Hun kunne nemlig ikke finne det noe sted. Og det stemmer jo, for det var jeg som satt på "kladden" til denne oppskriften. 

Det er veldig fint med slike henvendelser, for da får jeg fart på meg til å gjøre ferdig oppskrifter. (Så det er bare å spørre i vei, folkens, om det er et mønster dere gjerne vil ha!)
Denne ble ferdig i går og kan kjøpes i min Ravelry-butikk. Den er foreløpig bare på norsk, men jeg håper å få oversatt den en av de nærmeste dagene. 
*********

Ha det fint folkens! 
Stor klem fra meg!

5 kommentarer:

  1. Alltid kjekt med positive tilbakemeldinger, og genseren er jo riktig fin! Selv strikker jeg bare små plagg i denne førjulstida. Større prosjekter får vente til over nyttår.

    Ha en strålende dag! Her skinner sola på hvit snø. Riktig vakkert!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Oi, her var det mye fint. Havnet tilfeldigvis innom - flott genser i fine duse farger. Jeg følger med utover. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  3. Fin genser, og kjekt når folk liker det man lager! :)

    SvarSlett
  4. Otroligt söt genser, passer perfekt till små jäntor :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!