mandag 19. mai 2014

Vinternatt har jeg kalt disse sokkene

For ganske lenge siden, i hvert fall så lenge at jeg ikke husker når det var, farget jeg litt garn med syrefarger. (Husker heller ikke hva fargene het...) 
De to blå hespene ble jeg veldig fornøyd med, og har derfor spart dem. Men nå fikk jeg endelig bestemt meg for hva jeg ville bruke det til; det ble sokker: 
Sokkene er i et helt enkelt mønster som jeg fant på underveis. 
Garn: Gjestal Vestlandsgarn
Pinner: 3,0mm
Størrelse: 36/37 (bittelitt for små til meg, men passer til Frøken Snupp)
*****

Ha det fint alle sammen! 
Stor klem fra meg :)

4 kommentarer:

  1. Fine sokker, og gøy med selvfarget garn. :)

    SvarSlett
  2. Kjempefine sokker i flotte blåfarger. Flink du er da.
    Klem

    SvarSlett
  3. Lekre sokker! Artig med selvfarget garn Det har jeg ikke prøvd, kanskje det blir det neste?
    Fristes til å si god sommer! God varme flere dager på rad. Skal ut og gå en tur i shorts og T-skjorte. Utrolig.

    Klem

    SvarSlett
  4. Så gøy å farge garn selv! :) Har forsøkt å gjøre det en gang, men det ble ikke så veldig bra..
    Men sitter her med masse Kool Aid, så jeg skal jammen prøve igjen, bare jeg finner ut en bedre metode :)
    Nydelig blåfarge og vakre sokker :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!