onsdag 5. november 2014

Bling, bling!

Ja, jeg måtte prøve jeg også. Bling-garnet altså! 
Bling fra Du store alpakka er en tynn syntetisk tråd med små paljetter på, som strikkes sammen med garnet. 
Det er ikke så veldig behagelig å strikke med, så det kommer ikke til å bli mange kreasjoner med Bling fra meg. Dette har jeg strikket til nå: 



Dette er en helt enkel naturhvit alpakka-lue (gratis-mønsteret mitt finner du her) . Den strikkes med dobbel tråd på pinne nr. 4,5mm og det går med ca 1,5 nøste tynn alpakka. 



Her har jeg strikket en helt enkle lue og hals i Drops Nepal + Bling. Pinner 4,5 og 5,5 mm. Ett nøste med Bling var nok til hele settet. Oppskriften har jeg ikke skrevet ned. 
Selv er jeg ikke typen til å bruke bling og paljetter, men det var moro å prøve å strikke noe med det :)


*****

Ønsker dere alle en fin dag! 

Stor klem fra meg :)

3 kommentarer:

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!