onsdag 15. mars 2017

Linas lue

Jeg elsker overraskelser, spesielt de av det positive slaget! Nå har jeg fått den samme koselige henvendelsen to ganger på en måned: spørsmål om det er mulig å få kjøpt en oppskrift. Og ekstra moro er det, fordi det er ei lue jeg lagde så langt tilbake som i 2012! 
Det gjelder denne lua: 


Da jeg får slike henvendelser, kan jeg ikke annet enn å hive meg på hælen og redigere oppskriften slik at flere enn meg kan forstå den :) Nå er den klar, og finnes i min Ravelry-butikk , både på engelsk og norsk.

Lua er strikket i Drops Nepal på pinner 4,5 og 5,5 mm og er veldig rask og enkel å strikke. Denne kan man lett strikke på en kveld! 
Så har du lyst har du lov! 

Ha det bra alle sammen!
Klem!

2 kommentarer:

  1. Så gøy! Men det er en lufasong som mange kler, og baggy-luer går visst ikke av moten. :)

    SvarSlett
  2. Veldig kjekt å komme i mål med ei oppskrift. Ofte blir det bare noen notater til husbruk. Kledelig lue, dette!
    Må hive meg rundt her. Skal bort til venninne Marit og steke rømmebrød. Kommer nok et skryteinnlegg på bloggen etterhvert.

    Fortsatt god torsdag fra Ingunn

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!