torsdag 19. mars 2020

Snuppsi-babyjakke

Jeg har to "Klompelompe"-bøker, men har aldri strikke noe fra dem, før nå. Føstevalget mitt ble Snuppi-babyjakke, fordi mønsteret på ryggen var så enkelt og samtidig dekorativt. 


Størrelse 2-4 mnd. 
Garn: Gjestal babyull
Pinner: 3,0 mm

For å ha sagt det med en gang: Jeg er ikke fornøyd med denne jakka!! Og jeg angrer på at jeg ikke gikk ned et halvt nummer på pinnene. Med andre ord: for første gang fulgte jeg ei oppskrift slavisk. Og der skal damene "bak" Klompelompe ha ros for veldig tydelig og godt mønster! 

Jeg likte mønsteret veldig godt, og bestemte meg for å strikke en genser av samme mønsteret. Og det gikk veldig bra. 

Den er kanskje litt kjedelig foran, men desto finere bak: 
Størrelse: 6-10 mnd
Garn: Mini Sterk fra Du store alpakka. Farge gul nr. 855
Jeg brukte ganske nøyaktig 100 gram, (det var så vidt jeg hadde garn til å hekle rundt splitten foran) 
Pinner 2,5

Det var første gang jeg strikket med Mini Sterk, og jeg er forelsket allerede. For et nydelig garn! Godt å strikke av, mykt og deilig og mønsteret kom godt fram. 


Ha det godt!

2 kommentarer:

  1. Mitt navn er Lilian N. Dette er en veldig gledelig dag i livet mitt på grunn av hjelpen Dr.saguru har gitt meg ved å hjelpe meg med å få tilbake eksmannen min med hans magi og kjærlighetsform. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig var utro mot meg og søkte skilsmisse, men da jeg kom over Dr.saguru e-post på internett om hvordan han har hjulpet så mange mennesker med å få tilbake eksen sin og hjelp til å fikse forholdet. og få folk til å være lykkelige i forholdet deres. Jeg forklarte situasjonen min til ham og søkte deretter hans hjelp, men til min overraskelse fortalte han meg at han vil hjelpe meg med saken min, og her feirer jeg nå fordi mannen min har forandret seg totalt for godt. Han vil alltid være hos meg og kan ikke gjøre noe uten min gave. Jeg nyter virkelig ekteskapet mitt, for en flott feiring. Jeg vil fortsette å vitne på internett fordi Dr.saguru virkelig er en trollformler. TRENGER DU HJELP, SÅ KONTAKT DOKTOR SAGURU NÅ VIA E-POST: drsagurusolutions@gmail.com eller whatsapp +2349037545183  Han er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i forholdet ditt. og er også perfekt i
    1 KJÆRLIGHETSSTAVELSE
    2 VINN EX TILBAKE
    3 FRUKT AV LIVMEREN
    4 STAVEKAMPANJE
    5 STAVEBESKYTTELSE
    6 FORRETNINGSSTAV
    7 GOD JOBB STEVELSE
    8 LOTTERISTANKE og RETSAKSSTAVELSE

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!