fredag 17. juni 2011

Trekningen i konkurransen min er utsatt

Jeg har trekning i konkurransen min 20. juni, 
men på grunn av personlige årsaker er det 
ikke praktisk mulig å få til akkurat da. 
Jeg kunne kåret vinneren i dag, 17. juni, 
men det er to dager før fristen opprinnelig utgår. 
Vil jo at så mange som mulig skal få muligheten til å delta, 
og da er det jo dumt å avslutte før oppgitt frist også.
Jeg har derfor valgt å utsette fristen til 10. juli.


Vil minne om premiene: 
1. premie er et gavekort pålydende 300 kroner fra
2. premie er en garnpakke fra mitt eget lager.....
Og hvem vet, kanskje det blir en trøstepremie også ;)

Så er dere glade i å strikke, 
bør dere hive der på konkurransen HER

1 kommentar:

  1. Hei Guri! Når du er i farta igjen så er det en hilsen til deg i bloggen min - du ble vinneren av konkurransen :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!