Hjertelue og votter til guttebaby

For litt siden viste jeg fram to hentesett jeg hadde strikket på bestilling. Ett i blått og et i naturhvitt. Det jeg ikke kunne vise fram før nå, er dette: 
Det var nemlig litt garn igjen, og det var akkurat nok til ei hjertelue (6-12 måneder) og et par votter. Dette sendte jeg med som en overraskelse til kjøperen. Nå er sendingen kommet fram og kjøperen ble fornøyd og glad for det lille ekstra i pakken. Veldig hyggelig synes jeg : -)
*********
Ha det riktig godt! 
Stor klem :)

Kommentarer

  1. Søtt! Og så snill du er. Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  2. Kjempefint, heldig mottakar.

    SvarSlett
  3. Så flott av deg, ekstragaven er kjempeflott.
    Takk for sist, gleder meg til neste gang :)

    SvarSlett
  4. Alle liker litt ekstra i pakkene, og de små hjeteluene dine er så søte. Artige votter også. Du er jammen snill!

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  5. Tak for sidst og endnu engang , TAK for det skønne skønne garn :-))

    klem til min norske ven :-))

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg