fredag 13. juli 2012

Annika-vest igjen

Det er litt rart å strikke røde "juleklær" i juli, men det er mye jeg må ha ferdig til julesalget begynner, så jeg strikker i ull hele året. 
Disse vestene mine har vært utrolig populære, så her er det bare å strikke i vei . . . Veldig moro at folk liker det jeg lager : -)
Størrelse 5-6 år
Garn: Drops Nepal
Knapper: kan kjøpes her
Oppskrift min kan dere kjøpe her

Det er lenge siden jeg kom ut av tellingen på hvor mange slike vester jeg har strikket. Men det spiller ingen rolle, for av en merkelig grunn ser det ikke ut til at jeg blir lei av dem : -)
*****
Ha en fin helg alle sammen!
Stor klem :)

3 kommentarer:

  1. Så stilig denne var, kommer til å kjøpe mønsteret på denne :)

    SvarSlett
  2. Riktig fin vest i en nydelig farge! Jeg blir også kjempeglad når andre liker det jeg lager og vil kjøpe produktene mine!

    Riktig god helg!

    SvarSlett
  3. Dette var en utrolig søt vest!
    Ha ei riktig fin helg.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!