tirsdag 10. juli 2012

Swallowtail Lace Shawl

Ja, så møter jeg meg selv i døra igjen: Ikke er jeg noe sjal-menneske og ikke er jeg overdrevent glad i flerfarget garn. Men nå har jeg altså strikket nettopp det! 
Etter blokking tok det noen dager før jeg  fikk tatt bilde av det utendørs  i oppholdsvær. Bare det er en bragd nå om dagen . . .
Mønster: HER
Designer: Evelyn A. Clark
Garn: 150 gram Drops Fabel, farge 623; Rosa Tåke
Pinner: 3,75
Jeg synes at Fabel er et veldig godt garn å strikke sjal av, siden det er litt fast i tvinningen. Jeg var litt spent på hvordan det ville bli med et flerfarget garn, men siden fargene er så duse, synes jeg det ble greit ; -)
************
Ha det godt alle sammen!
Stor klem :)

5 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg er heller ikke noe sjalsmenneske, men jeg kan se at dette er lekkert! Duse farger gjør seg alltid, og dette var sikkert morsomt å strikke også.

    Ønsker deg finvær og uteliv!

    Klem

    SvarSlett
  2. Sjalet ble flott :)Liker små sjal her som jeg kan surre rundt halsen. Gøy å strikke sjal :)
    Nå har jeg endelig klart å legge deg til i bloggen

    SvarSlett
  3. Det var et lekkert sjal! Så fine og duse nyanser det var i det fabelgarnet:) Tror jeg må se nærmere på det garnet, ser at jeg ikke har studert utvalget godt nok ;)
    Ønsker deg en fin onsdag!

    SvarSlett
  4. Nydelig sjal. Du får god tid til både å sy og strikke nå! Det sjalet var det første mønsterstrikka sjalet jeg strikka fra engelsk oppskrift. Jeg liker veldig godt å strikke sjal, men bruker bare dem som er såpass tynne at en kan bruke dem som skjerf.

    SvarSlett
  5. Dette var et lekkert sjal. Du syr også masse fint også. Flink og flittig du :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!