søndag 22. juli 2012

Garnvennpakken i juni . . .

Siden vi bor her i Kristiansand bare for i sommer, har jeg ikke brydd meg om å omadressere posten hit ned. Derfor blir posten liggende hjemme i Østfold helt til noen gidder å besøke oss her nede. I uka som har gått var gutta mine på besøk, og da fikk jeg endelig pakka fra Garnvennen min. Jeg visste den var kommet, og var veldig spent - som vanlig. Men den venter ikke forgjeves den som venter på noe godt, heter det jo... Og jeg kan forsikre dere om at det stemmer. Se bare her: 
3 nøster Dale Vipe, mercerisert egyptisk bomull: les LUKSUS
2 nøster babyull, 3 nøster Drops Paris + diverse til kort-laging. 
Tusen, tusen takk Lena! Dette var en super pakke!

1 kommentar:

  1. Flott at du likte den:)
    Jeg har jo som sagt juli gaven klar, men har ikke fått sendt den ennå;)
    Nå har jeg tre dager ferie igjen, men etter det skal jeg sende den:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!