Jeg har sydd en sminkepung og veske til meg selv

Jeg trenger ikke alle sminkepungene jeg lager, men Frøken Snupp har funnet ut at det kan være fine venninne-gaver. Og da henger jeg  meg på ideen, og syr i vei! 
Stoffene til denne har jeg kjøpt på Åhlens. Jeg likte mønsteret i stoffene, men de var veldig løst vevd , så dette var ikke lett å sy. Derfor har det bare blitt en av sitt slag også. 
Jeg trengte hadde lyst på ei ny veske også: 
Dette stoffet fant jeg på Ikea, og hadde egentlig tenkt å bruke det til  veske til Frøken Snupp. Sydde til meg selv istedet, men det spørs om jeg får lov å beholde den alene.  
*****
Ha det godt alle sammen!
Stor klem :)

Kommentarer

  1. Lekre saker! Det er vel bare smigrende om datteren vil ha mammas sminkepung og veske. Og du er vel ikke sein om å sy flere om nødvendig.

    Ha en fin mandagskveld!

    SvarSlett
  2. Fin sminkepung! Hva er målene?

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg