fredag 6. juli 2012

Manos - skjerf

En hespe Manos . . . siden jeg ikke hadde strikket av dette garnet  før, visste jeg ikke hvor mye jeg kunne få ut av den. Jeg hadde lyst til å strikke et skjerf til meg selv, med tykke pinner slik at jeg fikk en løs tekstur på det. 
Jeg begynte nederst i spissen, og tok forkortede rader oppover fra begge sider, helt uten system. Tanken min var at det skulle se tilfeldig ut : -)
Vet ikke hva jeg synes om resultatet. Garnet er så løst i tvinningen, at det er uaktuelt å rekke det opp igjen. Men jeg elsker fargene og det er himmelsk mykt, så jeg kommer helt sikkert til å bruke det når kulda kommer : -)
************

Velkommen til nye følgere! 
Ønsker alle en super helg der dere er! 

Stor klem :)

5 kommentarer:

  1. Syns det vart kjempefint, nydelege farga.

    SvarSlett
  2. Hei Guri!
    Dommen har falt. Etter å ha sittet med musepila og fulgt rillene på sjalet, kan jeg ikke si annet enn:
    SPENNENDE, ANNERLEDES og TØFT.
    Herlige farger også.
    Ha en god helg.
    Liv

    SvarSlett
  3. Her går det fort i svingene! Så mye nytt på ei uke! Likte skjerfene dine, men håper det ikke blir bruk for dem før til høsten. Nydelig farge på de pungene!

    Ha ei strålende helg!

    Klem

    SvarSlett
  4. Skøøøønt tørklæde i en meget smuk farve.

    forsat god dag

    Knus fra Aahus / DK

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!