søndag 8. juli 2012

Jeg syr igjen...

Dagene kan bli litt lange når Frøken Snupp er på jobb og regnet øser ned her i Kristiansand. Takk og pris for at jeg tok med meg symaskinen sørover, og at de har masse fine stoffer på Ikea.
En mappe til ting og tang har sett dagens lys: 
Jeg synes dette stoffet er så sommerlig og friskt ; -) Derfor sydde jeg like godt et bærenett av sammen stoffet:
Det er cirka 50x70 cm før jeg knyter det sammen i hanken. 
*****
Jeg hadde med meg litt stoff-rester hjemmefra også, og det ble til to strikketøy-poser. Slike får jeg aldri nok av : -)
Dette stoffet har en gang vært gardiner. . . . 

Og dette stoffet er så gammelt at jeg ikke husker hva det opprinnelig var brukt til. Gjenbruk er  moro !
*****
Ha det fint alle sammen!
Stor klem :)

5 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar hos meg! Fine og praktiske ting du har sydd! Slike saker er i bruk hver dag.

    Håper været bedrer seg snart!

    Klem fra Uvdal

    SvarSlett
  2. Du er jo i ferd med å bli en reser på symaskina jo! Flott med gjenbruk :) og ikke minst viktig å ha med seg litt sysaker på ferie også... her er det med 2 digre poser...

    SvarSlett
  3. Enig i at det ikea stoffet var knallfint ;)

    SvarSlett
  4. Her var det masse flott. Ikea har mye flott av mye :)

    SvarSlett
  5. Kjempefine! Og man får virkelig ikke nok strikketøyposer! Hihi ;) Nydelige stoffer!

    Fortsatt fin sommer til deg

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!