mandag 10. desember 2012

Vel overstått julemesse

Ja, så er adventstidens første tradisjon over for i år. Årets Åpen Julegård på Tomb var nå på lørdag, og det var like trivelig som alltid ; -) Jeg har flere "faste" kunder, og mange utstillere kommer også igjen år etter år slik som oss, så jeg kan love dere at praten går livlig ! Takk for sist til dere alle sammen!
Dette er et bilde fra i fjor. Hadde glemt kamera i år også (Grrrrr....) og mobil-bildene jeg tok ble ikke bra. Jentene mine var trofaste hjelpere i år også ; -) De er nok bitt av samme basillen som meg, og synes dette er veldig moro. 
Nå skal jeg begynne å tenke på å strikke julegaver og å lage jul her  hjemme. Det gleder jeg meg til ; -)
*****

Ha det riktig godt alle sammen!

Stor advents-klem fra meg : -)


4 kommentarer:

  1. Åååå dette såg kos ut. Et år så skal eg og stå på messe, men det får bli et annet år hehe bare for opplevelsen sin del, kanskje eg til og med hadde solgt noe :O :)

    SvarSlett
  2. Jeg går ut fra at salget gikk bra, for du høres så fornøyd ut i innlegget! Vi hadde nok ønsket oss flere besøkende på julemarkedet vårt, men det er viktig å være med for å vise at vi finnes. Dessuten er det hyggelig å snakke med kundene og de andre utstillerne som du sier.

    Fortsatt fin førjulstid! I dag har jeg skrevet julebrev og bakt julekake og nå koker jeg gammeldags kjøttsuppe. Det er godt så kaldt som det er. Og snart er det håndball. Det er morsomt å følge med på det.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Vel overstått julemesse :) Så trivelig at "din" tradisjon også er blitt dine jenters tradisjon :) :)

    Gleder meg til å se julegavene du produserer

    Klem nordfra

    SvarSlett
  4. Det ble ikke til at jeg kom meg avgårde til Tomb iår heller. Ønsker deg gode juleforberedelser hjemme nå!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!