søndag 6. april 2014

Sokker igjen...

Sokker får jeg aldri nok av: 



Disse er strikket i Malabrigo Socks, farge Stonechat, på pinner nr. 2,5 mm. Garnet kjøpte jeg da jeg var på strikketreff på Projo i fjor. Garnet er veldig mykt og deilig, og godt å strikke av fordi det ikke deler seg. Det eneste jeg er spent på, er hvordan fargene holder seg etter vask. Jeg har dessverre hatt dårlig erfaring med Malabrigo Rios tidligere; det bleket veldig i fargene i første vask. Og det er dumt, synes jeg, for dette er dyrt garn..... Det blir spennende å se når jeg har vasket dem. 

*****

Ha det fint alle sammen! 
Stor klem fra meg :)

2 kommentarer:

  1. Flotte sokker igjen! Jeg har faktisk aldri strikket sokker av Malabrigo Socks, men jeg har strikket flere sjal av det. Et av dem har jeg selv, og det har jeg vasket flere ganger. Det blir farge på vannet, men sjalet har vært like fint i fargen etterpå. Så håper det går bra med sokkene dine også. Ha en fin søndag og fin ny uke!

    SvarSlett
  2. Så fine! :) Og så herlige farger :)
    Har ikke strikka av det garnet, men har veldig lyst til å prøve det :)
    Blir spennende å se om det farger av, håper ikke det :)
    Håper du har en herlig søndag :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!