onsdag 9. april 2014

Og sokker enda en gang

Er inne i en stim nå, men tynne sokker får jeg aldri nok av. Dessuten har jeg hatt flere fine nøster med garn liggende på vent, og nå har de endelig rykket fram i køen. 

Disse er strikket i Svart Schoppel Wolle Admiral + grønn Schoppel Wollwe Zauberball på pinner nr. 2,5 mm. Det grønne er litt tynnere enn det svarte, men det er ikke så mye at det gjør noe å bruke de i striper her. Begge slagene er veldig gode å strikke av; garnet deler seg ikke.  
Her er det så lange fargeskift, at sokkene ble ganske ulike. Men det spiller ingen rolle; et par er de uansett :)
*****
Ha det bra alle sammen! 
Stor klem fra meg :)


8 kommentarer:

  1. Så fine! Det er alltid kjekt med sokker:)

    SvarSlett
  2. Stilige var de ! :) Stripe er lekkert! :)
    Håper du får en herlig dag :)

    SvarSlett
  3. Det blir fint med tynne pinner, jeg ser det, men selv foretrekker jeg 3,5 og ditto garn. Imponert!
    Riktig fine!

    Ha en strålende torsdag! Her laver det ned med våt snø. Godt jeg har vinterdekk.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Så flotte sokker! Tynde sokker kan man umuligt få for mange af :-)

    SvarSlett
  5. Herlige farger på de sokkene, :) God påske fra Beth

    SvarSlett
  6. Strippesokker er veldig fin. Ja man kan bruke alltid. Jeg liker ullsokker.
    Jeg strikker av og til også. Ha en riktig fin vår Guri.
    Hilsen sender deg Viola.

    SvarSlett
  7. Sokkene er kule,og fine :-)
    Kan aldri få for mange sokker..

    Ha en fin dag videre..

    SvarSlett
  8. Takk for fin kommentar på bloggen min :) Flotte sokker du strikker,alltid kjekt med sokker og de som er i tynt garn er ekstra gode i bruk :) Ha en fin vår.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!