Test-strikkere søkes!

Jeg lager en del nye design om dagen, og trenger flere test-strikkere. Kunne det være noe for deg? 

Jeg er ute etter deg som liker å strikke, som har erfaring nok til å se om det er noen feil i oppskriften, og som kan kommunisere med meg underveis. Da du er ferdig med plagget, må du sende meg et godt utvalg av bilder (på epost eller via Face book), gjerne med plagget i bruk, hvis det er mulig. 

Som teststrikker hos meg får du oppskriftene og må holde garnet selv. 
Når oppskriften er ferdig utarbeidet, får du den til odel og eie. Det er selvfølgelig ikke lov å kopiere den opp til andre. 

Du som leser bloggen min jevnlig, vet at jeg lager mest oppskrifter til barneklær og tilbehør til dame, herre og barn. 

Hvis du er interessert, send meg gjerne en epost til: 
hjertegoh@gmail.com  Merk den "Teststrikk", og fortell meg hva du liker best å strikke og hvorfor du kunne tenke deg å test-strikke for meg. Alle vil få svar :) Håper å høre fra deg!

Kommentarer

Populære innlegg