tirsdag 11. november 2014

Tusen hjertelig takk, alle sammen!

Som mange har fått med seg nå, hadde jeg min egen lille Rosa-Sløyfe-aksjon i september og oktober 2014. 
Mange av dere kjøpte oppskriften min, og en av de første dagene i november betalte jeg inn hele salgssummen på kr. 868,- til Kreftforeningen. 
I dag fikk jeg et koselig takkebrev i posten: 



Jeg vil takke hver og en av dere som stolte på meg og kjøpte oppskriften min. Dere hadde jo bare mitt ord på at beløpet skulle gå til Kreftforeningen. Her har dere beviset. Beløpet som kom inn, var ikke det største, men jeg er veldig takknemlig for hver eneste krone!
Jeg tenker som så at selv om vi ikke kan hjelpe alle, kan alle hjelpe noe eller noen. Det har jeg tenkt å fortsette med. 

*****

Ta vare på hverandre! 
Stor, varm klem til dere alle.

2 kommentarer:

  1. Å dette var en koselig post - jeg har ikke fått det med meg, ellers skulle jeg blitt med å gi. Takk for koselig komentar inne hos meg - det er alltid så hyggelig :) Joda jeg selger litt - det er også gøy :)

    Ha en fin fin kveld ;)

    SvarSlett
  2. Klart vi stoler på deg, tenkte ikke på det engang jeg. Og takk til deg som laget så fint mønster! Den skal bli julegave her :)
    Ha en fin kveld videre :)
    Klem herfra

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!