Hjerteluer og babyvotter

Dette er en av mine absolutte favorittluer: hjertelua. Denne modellen, strikket med dobbel tråd, har jeg hentet fra boka "Strikk meir til nøstebarn". Ved å bruke dobbel tråd blir de litt tettere og tykkere og bedre utover vinteren. 
Lua sammen med mine Amanda-babyvotter gir et greit lite sett for de aller minste. 



Disse settene har jeg tenkt å ta med meg på neste messe, og det blir nok Åpen Julegård på Tomb Landbruksskole, tenker jeg. Der er det alltid like koselig å være, og jeg har mange faste kunder der. 


Alle tre settene er strikket i Gjestal babyull- 
Pinnestørrelse til lua husker jeg ikke, men vottene er strikket på pinne 3,5mm (med dobbel tråd). 



***************

Ta vare på hverandre!  

Stor klem til dere alle, fra meg

Kommentarer

  1. Virkelig et søtt sett. Klem fra Beth

    SvarSlett
  2. Lekre alle settene, men min favoritt er det mørkeste rosa. Helt nydelig farge!
    Lurt å begynne å strikke til messen nå. Tida bare raser avgårde når datoen nærmer seg.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg