Nød lærer naken kvinne å spinne

Nå var jeg hverken naken eller i nød, men jeg frøs på bena. 
Og hva gjør jeg da jeg sitter på ei hytte med masse restegarn og kalde føtter? Jo, jeg strikker sokker. Fargerike sokker. Mindre elegante sokker: 


Men gode og varme sokker! 
Garnet er Gjestal Vestlandsgarn, et garn i ren ull. Passe tykt, og veldig deilig til sokker. 


Og høsten er definitivt her, for de sommerbrune bena mine er ikke lenger fullt så brune...... nedtur! 

***********
Ha det bra folkens!
Stor klem :) 

Kommentarer

  1. Det viktigste med sokker er at de er varme. De trenger da ikke være noen kunstverk. Liker godt tanken på at "man tager hva man haver". Er veldig glad i Vestlandsgarn til votter også jeg. De tover akkurat passe i bruk og blir gode og varme.

    God onsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Fine varme sokker,det er hovedsaken .
    Hvis du er interessert så finner du meg på Instagram under nanet Dikesekra :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg